niedziela, 15 marca 2020

Wilczkowy challenge #2

Drogie wilczki!

Tym razem w wyzwaniach na tapetę bierzemy rysowanie i węzły.

1. Napisz imiona bohaterów Księgi Dżungli, których narysowała Akela i narysuj jednego bohatera/ jedną scenę z tej książki.



2. Rękodzieło - przygotuj bransoletkę ze sznurka lub włóczki.

enthält unbeauftragte Werbung, Makramee selber machen, Blumenampel Anleitung, DIY Makramee, Blumenampel flechten und selber knüpfen, DIY Bastelideen für Erwachsene, DIY Blog, Pinterest DIY Ideen, Makramee Wandbehang, Makramee knüpfen lernen, Makramee Knotenarten, Interior Trends, www.whoismocca.com #makramee #diy #interior #trends #anleitung #blumenampel


To na dole to moje dzieła :D

3. Nauczcie się dowolnych 2 węzłów, zróbcie im zdjęcie i wyślijcie mi. Wysyłam link do kanału na YouTube, na którym są instrukcje, jak je zrobić. link
Przypominam, że 2 węzły są w zadankach na obietnicę. Jeśli wyślecie zdjęcie węzła zrobionego przez Was, to wyjątkowo zaliczę zadanko zdalnie.
Rysunki różnych węzłów są też w Mowgliku na stronie 51, jeśli tak Wam wygodniej :)

Mam ogromną prośbę. Jeśli nie macie w domu rzeczy, żeby zrealizować wyzwanie, to wybierzcie inne albo wymyślcie coś swojego. Nie wychodźcie z domu w celu zdobycia materiałów. Jeśli chcecie, to możecie do mnie napisać i wymyślę jakiś zamiennik.

Właśnie! Możecie też w ramach wyzwań realizować swoje własne pomysły i wysyłać z nich relacje.

Ze wszystkich sił!

Akela

PS.
Bagheera odkryła, że zaśpiewanie "Ja jestem Kaa" trwa 25 sekund. Zatem jak myjecie łapki, to zaśpiewajcie "Ja jestem Kaa" i odliczcie 5 sekund.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz