piątek, 13 marca 2020

Dla rodziców - odwołanie Dnia Modlitw, informacje od hufcowej i o wilczkowym challenge' u

Szanowni Państwo!

Przekazuję informację, że w związku z sytuacją epidemiologiczną Dzień Modlitw za FSE został odwołany. Wpłaty za niego oddam tak jak były wpłacone - gotówką na najbliższej zbiórce.

Zbiórek nie będzie do odwołania (nie wiem, czy to wybrzmiało w poprzednim poście). 

Przekazuję link do komunikatu od hufcowej link.

Jakby ktoś potrzebował pomocy w związku z zaistniałą sytuacją, to jestem do dyspozycji ;)

W sprawie z wysyłaniem wilczkowego challenge' u na Messengera, po zebraniu opinii od Państwa, zdecydowałam, że nie będziemy tworzyć grupy, bo niektóre wilczki np. te młodsze nie mają Messengera i nie chciałabym ich wykluczać. Ale te wilczki, które mają pozwolenie od rodziców na korzystanie z tego narzędzia i rodzice dali mi o tym informacje, mogą przez nie wysyłać zdjęcia swoich prac/ zadanek. Będę je odbierać też z kont rodziców, jeśli Państwo mi je tak wyślą.
Żeby rozpoznać moje konto - mam wstawione zdjęcie z górami w tle w koszuli w kratę. Oczywiście, możliwe też jest wstawianie relacji w komentarzach na blogu/ wysyłanie ich na maila.
Rzeczy, które uda mi się zebrać, jeśli wilczki nie wyrażą sprzeciwu, wstawię na bloga, żeby się dzielić tym, co robimy.

Już nie będę pisać Państwu SMS-ów, o tym, kiedy coś wstawiam na bloga, chyba, że będzie to coś bardzo istotnego. Jeszcze zobaczymy jak to wyjdzie, myślę, że posty z pomysłami na to, co robić w domu będą się pojawiać co 2-3 dni.

Pozdrawiam!
Akela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz