piątek, 13 marca 2020

Dla wilczków - wilczkowy challenge #1

Drogie wilczki!

Zapraszam na pierwszy wilczkowy challenge! Przed Wami 3 pomysły do wykonania w domu.

1. Nowy szyfr - mi przypomina trochę tkaninę i supełki. Ja już próbowałam w nim swoich sił! Zaszyfrowałam jedno ważne zdanie- zgadniecie jakie? Waszym wyzwaniem jest zaszyfrować imiona 3 przyjaciół Mowgliego.



2.  Origami z kółek - zabawa polega na tym, żeby cała praca była wykonana z poskładanych sposoby kółek różnej wielkości. Ewentualnie mogą być dorysowane pojedyncze elementy np. wąsy kota. Poniżej kilka inspiracji. Wyzwanie to wykonanie takiej pracy.



3. Opisz swój dzień w kronice wilczka i/ lub zilustruj go - to powinno szczególnie zainteresować wilczki, które zdają zadanka na obietnicę. Z racji wyjątkowej sytuacji, jeśli wyślecie mi zdjęcie, to zdam Wam zadanko z kroniką. Podpiszę na najbliższej zbiórce.

Możecie wykonać jedno, dwa lub trzy wyzwania. Zachęcam do trzech, rzecz jasna!

Wysyłajcie mi zdjęcia i/ lub opisujcie jak Wam poszło! Kiedy zbiorę kilka prac, wstawię je na bloga, żeby się nawzajem wspierać w challenge' u (chyba, że napiszecie, że nie chcecie ;) )

W razie pytań i wątpliwości też się kontaktujcie.

W kwestii organizacyjnej - po konsultacji z Waszymi rodzicami  - możecie wysyłać też zdjęcia swoich prac na Messengerze, jeśli go macie i rodzice Wam pozwalają. Ale oczywiście można wysyłać też na maila, sms-em albo wstawiać w komentarzach na blogu. Ze wszystkiego, oprócz bloga, korzystam na telefonie, więc sprawdzam to mniej więcej tak samo często ;)

Jeszcze zobaczymy, jak wyjdzie, ale myślę, że nowe wyzwania będą się pojawiać co 2-3 dni. Ale jestem elastyczna w tej kwestii, zobaczymy. Sprawdzajcie bloga!

Ze wszystkich sił i powodzenia!

Akela

PS.
Specjalnie dla Was instrukcja mycia rąk:

PPS.
W komentarzu rozwiązanie wczorajszej zagadki!

1 komentarz:

  1. Rozwiązanie zagadki:
    1. Dżunglowa ciekawostka: słonie nie potrafią skakać.
    2. Akela poleca książki Astrid Lindgren i "Opowieści z Narnii"

    OdpowiedzUsuń