środa, 11 marca 2020

Sobotnia zbiórka

Szanowni Państwo!

Jak Państwo zapewne wiedzą, w szkołach odwołano zajęcia ze względu na zagrożenie koronawirusem. W związku z tym powstaje pytanie, co zrobić z sobotnią zbiórką. Konsultowałam sprawę z dwiema lekarkami. Obie zgodziły się co do tego, że to Państwo powinni zdecydować w tej kwestii. Jedna z nich dodała również, że ryzyko przeniesienia jakiejś choroby na zbiórce jest mniej więcej takie, jak podczas wizyty w sklepie.

Ze strony mojej i mojej przybocznej nie ma żadnego problemu, żeby przeprowadzić zbiórkę.

Chciałabym Państwa prosić, żeby KAŻDY wypowiedział się w formie SMS-a do mnie, czy jego dziecko przyszłoby na zbiórkę w sobotę, gdyby się odbyła i inne ewentualne uwagi w tej kwestii.

Czuję się w obowiązku poinformować (chociaż jestem przekonana, że Państwo o tym wiedzą), że jeśli dziecko jest chore, to absolutnie nie powinno przychodzić na zbiórkę. 

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź :)

Akela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz