wtorek, 15 grudnia 2015

Zimowisko


Szanowni Rodzice!
Zimowisko to wyjątkowy czas przygody dla Gromady - czas na gry, warsztaty i dużo radości. Jednocześnie zimowisko jest dla nas próbą przed obozem. Dlatego bardzo serdecznie zapraszamy wszystkie Wilczęta na ten niesamowity wyjazd!

Gdzie? Zawieprzyce
Kiedy? 15-17 lutego 2016r.
Całkowity koszt wyjazdu: 120zł (w tym zaliczka).
Zgłoszenia: do 10.01 - 50zł zaliczki + dostarczenie wypełnionej karty uczestnika wypoczynku - do pobrania tutaj).

Pieniądze można wpłacać bezpośrednio do mnie lub moich przybocznych albo przelewem na konto hufca - wtedy bardzo proszę o wysłanie mi maila z potwierdzenem wpłaty (adres: wisniewska.monika.paulina@gmail.com).

Dane do przelewu:
TYTUŁ: 4GL Zimowisko 2016 Imię i nazwisko dziecka
Stowarzyszenie Harcerstwa Katolickiego „Zawisza” Federacja Skautingu Europejskiego
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 14, 02-365 Warszawa
61 1090 2590 0000 0001 2308 5691

Nie chciałabym, żeby kwestie finansowe były przyczyną, dla której Wilczek nie może uczestniczyć w zimowisku. Proszę o zgłaszanie mi wszelkich problemów tej natury - będziemy myśleć, jak je rozwiązać.

Informuję, że tym tygodniu nie będzie zbiórki ze względu na przedświąteczny Dzień Skupienie dla szefowych (z Wilczkami widzimy sie na niedzielnej mszy o 9.45 pod zakrystią, a następnym razem już w styczniu). Jednocześnie moje Przyboczne i ja chcemy życzyć Państwu i ich rodzinom zdrowych i spokojnych Świąt oraz dużo Bożego pokoju w sercach!

Serdecznie pozdrawiam,
Akela 4GL 
 Monika Wiśniewska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz