sobota, 8 kwietnia 2017

Msza Środowiska

Drogie Wilczki!
Spotykamy się jutro o 9.30 na murku, a potem o 10 weźmiemy udział w Mszy Świętej.
Drodzy Rodzice!
Bardzo proszę, by jutro przynieść mi kartę uczestnika na Wielkie Łowy oraz wpłacić resztę kwoty. W razie czego będę miała przy sobie kilka pustych kart.




Hania Poleszak
70 zł
mam kartę
Nela Skrzypek
30 zł

Gabrysia Skrzypek
30 zł

Małgosia Kopaczek
70 zł
mam kartę
Agatka Chwalewska
70 zł

Małgosia Polak
70 zł
mam kartę
Hania Derewenda
30 zł

Tosia Mądzik
30 zł

Emilka Wójtowicz
70 zł
mam kartę
Marysia Link
70 zł

Gabrysia Iwaszczuk
70 zł

Karolinka Wicińska
70 zł

mam kartę
Dana Pokora


Ula Semeniuk
70 zł
mam kartę
Emilka Janicka
70 zł

mam kartę
Milenka Szymańska
70 zł
mam kartę
Ze wszystkich sił!
Akela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz