wtorek, 3 listopada 2015

Zbiórka 7.11

Wilczki moje!
Już w sobotę widzimy się na kolejnej zbiórce, i - uwaga! - będzie trwała cztery godziny (nie trzy jak zwykle). Proszę bardzo ciepło się ubrać, wziąć ze sobą termos czegoś ciepłego do picia i jakąś dobrą kanapkę. Oprócz tego, kto jeszcze nie płacił - zbieram po 5zł i na kalendarze, które mam juz w domu i tylko czekają, bym mogła Wam je rozdać!
Czekam też na Wasze deklaracje - przynieście je najpóźniej na tę sobotę. I upewnijcie się, czy Wasi Rodzice zapłacili już składkę - termin I raty już upłynął - jeśli nie, przypomnijcie im o tym! Możecie przynieść pieniądze bezpośrednio do mnie zamiast wpłacac je na konto hufca.
Druga sprawa - kompletujemy mundury. Chciałabym, żebyście do mszy szczepu 15.11 miały już piękne pełne umundurowanie. Gdzie naszyć poszczególne naszywki dowiecie się tutaj.
Do zobaczenia!

Szanowni Rodzice!
Sobotni zbiórka wyjątkowo potrwa tym razem do 13.00; proszę zadbać, by dzieci były ciepło ubrane.
Przypominam o wpłacaniu składek członkowskich! Można je wpłacać na konto hufca (wzór w poście poniżej - trzeba koniecznie wysłac mi potwierdzenie przelewu!) bądź przynosić 79zł bezpośrednio do mnie.
Proszę także o donoszenie mi brakujących deklaracji członkowskich dzieci (wzór tutaj).
Pozdrawiam!

Akela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz